poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Chciałabym...


Chciałabym byś otulił mnie
swoim opiekuńczym ramieniem
i wyszeptał jak bardzo mnie kochasz,
byś dał mi tą pewność,
że wypełniam całe Twoje serce.
Chciałabym dać Ci całą siebie i mój czas,
który wplótł by się razem ze mną
w Twoje życie, już na zawsze.
Ale czy Twoje serce jest mną wypełnione ?...
wydaje się, że tak daleko jesteś ode mnie,
że to nie ja sprawiam Ci radość
i nie o mnie Twoje myśli...
Błądzisz gdzieś daleko szukając szczęścia,
pozwalając aby to, które jest umykało.
Kiedy mówię kochaj albo zapomnij...
Ty nic kochanie nie mówisz
uśmiechasz się tylko i milczysz, 
milczysz tak jakbyś wolał zapomnieć...
Chciałabym byś otulił mnie
swoim opiekuńczym ramieniem
i wyszeptał moja najmilsza,
byś dał mi tą pewność,
że to właśnie ja, jestem ta jedyna.
i byś oplótł mnie swą czułością.
Ale czy Twoje serce jest tylko dla mnie?...
wydaje się, że tak daleko jesteś ode mnie,
że to nie ja  sprawiam Ci radość
i nie o mnie Twoje myśli...
Chciałabym...



Savin