poniedziałek, 16 czerwca 2014

O Miłości !

Miłość jest tak blisko mnie,
Ale czy naprawdę jest taka jak moje marzenia.
Pragnę jej, a ona jak pragnie mnie...? 


Chociaż pragnę i tęsknię, marzę i śnię,
to obawiam się jej...
W marzeniach jest piękna, delikatna,
otula moje ciało, muska pocałunkami
i budzi moje uśpione zmysły - ale to są marzenia.

W snach jest czarująca, tajemnicza,
taka czysta, otula mnie czułością,  
jest mi z nią dobrze i bezpiecznie  - ale to są sny.

Miłość jednak często jest zwodnicza i zakłamana.
Zawładnie, namiętnością omami, udaje czułą,
a potem bez skrupułów zrani...
Zabierze kawał życia, zostawi bez czułości,
w tęsknocie i samotności - taka jest rzeczywistość

A ta miłość, wciąż przyciąga mnie,czuję jej siłę, 
czy mam poddać się jej,
jak mną zawładnie ?  - dobrze czy źle...

O miłości ! jeśli jesteś jak moje marzenia,
tęsknota i sny - jestem Twoja i przybądź do mnie.
Otul ciepłym szalem me serce i chłodne dłonie,
ja w zamian Ci się ukłonię.
Jeśli jesteś inna..... - odejdź.

                                                                                 Savin