sobota, 28 czerwca 2014

Przypadkiem

Poznałam Ciebie przypadkiem ,
jak to się stało,
dziś już nie wiem,
lecz coś mnie do Ciebie wołało.
Ot zdarzenie....

Dziś rozmawiam z Tobą
i myślę o Tobie,
burzę spokój, którego tak strzegłam,
czy ja dobrze robię...?

Lecz, to takie miłe uczucie, 
gdy, przez telefon, toczy sie rozmowa,
kiedy słyszę jak się śmiejesz,
i gdy z rana, i z wieczora, 
czytam Twoje słowa....

I z dniem każdym, Przyjaźń ta , 
bardziej mnie przyciąga,
co zrobię kiedy stwierdzę że, na Przyjaźń,
to wcale nie wygląda...?
A niech tam....

Dziś już wiem , że choć przypadek to sprawił,
to wcale nie przypadkiem,
czuję to, co czuję 
i pragnę słów Twoich, i rozmowy z Tobą, 
i tego , co od Ciebie  dla  mnie emanuje....

                                                                                   Savin