sobota, 20 września 2014

Bo ja Twoja ukochana

Przyjdę przed nocą, zostanę do rana,
Ty mnie otulisz swoim ramieniem,
i powiesz do mnie, moja ukochana,
czekałem na Ciebie z utęsknieniem.

Gdy przyjdę  będę cała Twoja,
zacałujesz mnie  wtedy sobą,
a ja zatopię się w Twoich  ramionach,
i  już zostanę  z Tobą...

A kiedy usta ku Twym ustom schylę,
z rozkoszy szukając upojenia,
me ciało jakby, omdleje na chwilę,
by czuć najwyższą rozkosz zapomnienia. 

Bo  w duszach bez słów poczujemy,
jak bardzo siebie pragniemy,
a potem oboje razem zaśniemy,
rozkoszą naszą zmęczeni...

I zostanę już na każdą noc do rana,
bo ja jestem Twoja ukochana,
będziesz brał mnie w swoje ramiona,
jestem  przecież Twoja,  utęskniona.



                                                                                                                                                                                               Savin