niedziela, 14 września 2014

Jak za Tobą nie tęsknić

Jak za Tobą nie tęsknić,
jakże też nie wołać...
jak bez Twojego głosu,
można czasem zwariować.

Kocham Cię mój kochany,
kocham i pragnę bardzo...
Ty dla mnie jesteś jak słońce,
które wschodzi co rano.

Uśmiech na Twej twarzy,
ciepło oczu i więcej...
porwały mnie jak z za światów,
dla Ciebie drży moje serce.

Ile dni jeszcze przed nami,
które będą nam dane...
spotkać, usiąść na trawie,
rozmiłować siebie oczami.

Zostań mym czarodziejem,
panem serca mego...
przy Tobie jestem taka silna,
i dobrze wiem dlaczego.

Szczęściem jesteś wyśnionym,
to na Ciebie czekałam...
Ty dla mnie jesteś tlenem,
a miłość ma oszalała.

I kocham Cię do szaleństwa,
o północy i za dnia...
i wierszem do Ciebie piszę,
bo taka jest miłość ma.



                                                                   Savin