wtorek, 30 września 2014

Lubię,bo kocham

Lubię gdy szepczesz mi słowa,
które pieszczą moją duszę i serce,
lubię gdy mówisz "kocham Cię",
ja wtedy proszę, mów mi jeszcze.

Lubię gdy głaszczesz mnie swą dłonią,
która jest delikatna i ciepła taka,
lubię jak tulisz mnie do siebie,
a ja się czuje, jak bogini jaka.

Lubię jak ciągle zadajesz pytanie
całując moje dłonie wywołując dreszcze,
lubię Twój błysk w oczach
gdy pytasz; kochasz mnie jeszcze ?...

Lubię jak patrzysz w moje oczy,
i uśmiechasz się z wielką czułością,
lubię jak piszesz wiersze o mnie
a każde słowo skropione miłością

Lubię  nawet gdy czasem zapłaczesz,
jestem wtedy wzruszona taka...
lubię, bo wiem, że to nie słabości,
lecz dobrego Twego serca oznaka.

Lubię gdy: szepczesz,
                  mówisz,
                  głaszczesz,
                  tulisz
                  pytasz,
                  patrzysz,
                  piszesz,
                  uśmiechasz się
                  i płaczesz,

Lubię, bo kocham...
                  
                                                                          Savin