czwartek, 30 października 2014

Myślę,wierzę, pragnę...

Myślę...    Czy świat jest całkiem zły ?...
                 jesteśmy w nim  ja i Ty.

Słyszę...    Dwa serca bijące,
                 czy to biją serca  nasze
                 o pomoc wołające ?...

Tęsknię... Bo Ciebie jedynego mam,
                 a Ty jesteś daleko,
                 daleko gdzieś tam...

Chcę...      Byś był przy mnie blisko,
                 chcę lecz, czy spełni się, 
                 czy spełni wszystko ?..

Czuję...     Nie ma we mnie złości,
                 bo w mym sercu, 
                 przecież nie brak miłości.
Nie 
żałuję...    Choć wszystko jest inne,
                 niż to co poznałam,
                 a może inaczej to widzę,
                 niż przedtem widziałam ?..

Wierzę...  Że miłość nasza nie gaśnie,
                 a może się mylę, 
                 może tak się dzieje właśnie ?..

Widzę...   Oddzieleni jesteśmy granicą,
                 i wszystko jest jakby, 
                 wielką tajemnicą.

Wiem...    Czas odpowie na moje pytania,
                 czas, da mi możliwość,
                 możliwość poznania.

Pragnę...
                                                   

                                                                                    Savin