środa, 25 listopada 2015

Bo jesteś moją "Miłością"


Moja myśl wciąż tylko przy Tobie
z każdą chwilą, nawet sekundą życia.
Moje słowa te ciche
nie wypowiedziane, w myśli krążące
łkają z tęsknoty do Ciebie
kiedy jesteś daleko...

Bo Ty jesteś moją radością życia,
moim porankiem i udanym dniem.
Nocą z pięknymi snami,
moim uśmiechem po przebudzeniu
i chęcią działania, pośród życia niepowodzeń
kiedy jesteś blisko...

Moja myśl wciąż tylko przy Tobie
z każdym oddechem i uderzeniem serca.
Moje słowa te szczerze
wypowiedziane, płynące z głębi duszy
wołają z wielką miłością
byś był przy mnie...

Bo Ty jesteś częścią mego życia,
moim każdym przeżytym dniem.
Nocą z jasnymi gwiazdami,
moją radością po przebudzeniu
i siłą, by móc pokonać najtrudniejsze chwile
więc bądź ze mną...


Bo jesteś moją "Miłością"

                                                                        Savin