niedziela, 20 lipca 2014

Dzwoneczek biały

Wpatrując się w poranne słońce,
zobaczyłam biel kwiatów, na zielonej łące.
Drobne kwiatuszki, dzwoneczki białe,
kropelkami rosy, jakby kryształkami obsiane były całe.

Delikatnie drgały, przy najmniejszym wietrze,
unosząc się, jakby chciały odfrunąć w powietrze,
drgały nawet przy moim oddechu,
cicho wołając "Weź Mnie".....

W zachwycie zerwałam kwiatuszka jednego ,
rozchylając z ciekawości,  delikatne płatki jego,
w tym momencie,uwolnił się 
i roztoczył zapachu czar.


Popłynęłam  w nim, ku mojemu zdumieniu, 
jak  w pięknym, miłosnym uniesieniu,
a wyjatkowy czarowny zapach,
wciąż szeptał "Bądź ze mną".....

Odurzona, tym cudownym zapachem, 
dalej rozchylając płatki jego,
spijałam nektar słodki, dla zadowolenia mego.
Niesamowity nektar rozkoszy,
szepcząc " Trwaj we Mnie".....

I tak dzwoneczek biały, kwiatuszek
choć tak niepozorny i  mały,
oczarował mnie, gdy poranne słońce,
hasało na zielonej łące......

                                                                              Savin