piątek, 9 stycznia 2015

Sercem pisane

Na błękitnym niebie, 
obłoki cicho płyną,
chciałabym Cię zapytać,
jak Ci dzień dziś minął...
Czy tęskniłeś za mną,
czy o mnie myślałeś,
już słoneczko zachodzi,  
jaki dzień dziś miałeś ?...

Tak, tęskniłem za Tobą,

byłem myślą przy Tobie,
choć kłopotów tysiące
i zmartwień na głowie...
Choć daleko od Ciebie,
wciąż przy Tobie byłem, 
za Twym miłym słowem,
tak bardzo tęskniłem.
I z dozą nieśmiałości,
w moim sercu skrycie,
czekałem na nowe,
Twej poezji odkrycie.

Na granatowym niebie,

gwiazdy już migoczą,
chciałabym Cię zapytać
jak to będzie nocą...
Czy przytulisz, ukochasz,
jak nam nocka minie,
czy znajdziemy się razem,
w pięknej snów krainie?...

Dla Ciebie niebo otwarte,

i konstelacje największe,
dla Ciebie moje kochanie,
niosę sny najpiękniejsze.
Utulę Cię i ukocham,
i tak nam nocka minie,
a gdy dzień nastanie,
w moim sercu i duszy,
znów to samo wołanie,
bo wciąż marzę skrycie,
i łaknę Twej poezji,
jak łąka dżdżu o świcie...


Pisz wiersze kochanie !...


                                                                                       Savin