niedziela, 18 stycznia 2015

Serc wołanie

Takie to jest moje,
serca mego wołanie,
wołanie do Ciebie, 
moje Ty, kochanie...
O miłość naszą wołam,                  iękną i liryczną,
o której w mej głowie
mam wciąż myśl rozliczną. 

Słyszę....

                     
I cichy krzyk miłości
wokół się rozlewa,
w jednym miejscu
po drugim, jak echo  
wciąż  rozbrzmiewa.
I od tego krzyku,
aż się w głowie kręci,
i Twoje, i moje 
- nasze serca nęci.

Nęci...


A w sercu Twym znów słyszę 

pięknych uczuć granie,
jak ptaków leśnych 
cudowne śpiewanie.
Me serce czasem 
od płaczu się wzbrania,
czy nie dość już tego, 
tęsknego szlochania ?...

Dość...


Schowany w malutkie,

tęsknoty mej zacisze,
wciąż oczekuje kiedy?...
Twój głos znów usłyszę.
Prosząc Cię również
o wierszy pisanie,
kwiecistych Twych wierszy,
- miłości przesłanie...

Napiszę...


Nisko się Tobie ukłonie

i złożę hołdy liczne,
za Twe wiersze tak czułe,
delikatne, prześliczne...
Takie to jest moje,
serca mego wołanie,
wołanie do Ciebie,
moje Ty, kochanie...
                                                                      
Kochanie...
                                               
Słyszałam Twe wołanie
i wiersz napisałam,
wszystkie Twoje słowa
do wiersza wkładałam.
czyżbyś Ty nie słyszał,
że ja też wołałam ?...


                                   Savin