środa, 3 czerwca 2015

Tajemnicza ławeczka...

Park i tajemnicza ławeczka, 
na niej ty i ja
a w koło cisza...

Patrzysz w moje oczy,
na mej dłoni, dłoń twa,
wypowiadasz cichutko
Kocham Cię, miła ma !
Twoje słowa brzmią 
dla mnie jak muzyka 
cicha, jak tercet;  
delikatnie i czule,
ciepło i radośnie, 
wypełniając moje serce.
I kwitnąc w nim, 
jak kwiaty na wiosnę.
Kocham Cię miła ma ! 
szepczesz raz jeszcze,
a szept delikatny 
jak lot motyla i
choć tak cichutki,
wywołuje dreszcze.
A ja szczęśliwa taka,
bo magiczne to słowa
i nie mówiąc nic,
uśmiecham się, 
bo uśmiech mój,
miłości mej do Ciebie
cicha mowa...
Ani ty, ani ja ciszy tej
zburzyć nie chcemy,
i tylko aura tej miłości 
pięknie nas otacza,
ty wiesz i wiem ja
i tylko czy to jawa,
czy sen ?...nie wiemy.

Park i tajemnicza ławeczka,  
na niej ty i ja
a w koło cisza...


                                                                                                                   Savin