piątek, 12 czerwca 2015

Zapomnij...

Nie chce twojej miłości 
- twoja miłość rani serce me.
Przyjaźń mi  tylko podaruj 
jeśli potrafisz, a jeśli nie
- zapomnij imię me...
Zapomnij wszystko :
każde słowo, każdy gest,
wyrzuć z pamięci
co między nami było i  co  jest. 

Nie chcę twojej miłości
- twoja miłość krzywdzi mnie.
Przyjaźń mi  tylko podaruj
jeśli potrafisz, a jeśli nie
- nie daruj mi nic...
Zamknij wspomnienia :
dni które były dobre i te złe.
nie pamiętaj nic,
na zawsze zwiń łączącą nas nic.

Nie chcę twojej miłości
- twoja miłość czyni rzeczy złe. 
Przyjaźń mi  tylko podaruj, 
jeśli potrafisz,a jeśli nie
nie chcę już nic...
Wymaż wszystko :
to co cieszyło ciebie i co mnie,
z czasem zapomnisz,
jak dla ciebie brzmiało imię me.



                                                                                    Savin